دل دیدنی های شهر سرب و سراب(286)


 

 

 
 
 

 دل دیدنی های شهر سرب و سراب (286)


عكس قطرات شبنم

من دنیایی پرقیل و قال را در دل قطره شبنمی زلال دیدم.


من سیمایی از فرشته عدالت(!) را دیدم که ورود به عرصه را برای بعضی ممنوع و برای برخی مطبوع رقم می زد.معیارها بدون عیار و انحصارها بدون حصار ترسیم می شد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من ریه های زمین را آلوده از ریبه های زمان دیدم.آلودگی هایی که شر می آفرید و از دست بشر می تراوید.


من در این شهر دوربین های مداربسته را مجهزترین ابزار و کاراترین کار برای درونی کردن پیام های تربیتی دیدم!!


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من در دنیا خوشبختی را در فاصله بین دو بدبختی دیدم.

(با الهام از سخن چارلی چاپلین)

ادامه دارد...  
 
شفیعی مطهر  

 



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 | 6:22 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |